Försöker

Jag överdriver inte när jag säger att huvudboken till historiakursen är en tegelsten, en liten raring på 1200 sidor, dessutom på engelska. Jag förstår inte alls allt som står då min engelska uppenbarligen är lite begränsad. Jag tycker dock att det är intressant så anstränger mig att förstå vad som står.
Första tentan är om dryga tre veckor! Jag hoppas innerligt att jag klarar den, har redan lite lätt ångest. Detta tack vare att det är hyfsat mycket att läsa, och sedan förstå vad som menas.
Skulle därför inte alls förvåna mig om jag kommer blöda näsblod i tre veckors tid (om inte längre då kursen håller på fram till januari) p g a panikångest. Det började så igår nämligen...

Kommentarer

Sussi - 22 år, mamma & student!

Uurk vi har en liknande bok i psykiatri nu, uuuusch! Bara massa text och jättetjock. Jävla fackspråk oxå. Nej, tacka vet jag bilderböcker ;D

21:29:03 / 2010-09-09 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu