Inte okej

Jag sitter och känner en känsla av, hm, ångest kanske. Eller egentligen inte hittar inget bra ord. Detta är för att jag knappt har tittat på frågorna till morgondagens seminarium.
Fan, där ljög jag.
Jag har kollat på dem, men jag orkar inte anstränga mig och göra dem för att
1. Föreläsningen om just detta (Europeisk medeltid) sög och mina anteckningar är värdelösa.
2. Vår "bibel" till historiabok, skirven av Craig m.fl., absolut inte tar upp något vettigt - den suger.
3. Jag orkar inte sitta och söka på internet.
Hoppas helt enkelt på att alla andra små hjärtegull i min seminaregrupp kan något!

Känner att negativiteten kommer krypandes, det tycker vi inte om, så skulle behöva en riktig kick med positivitet just nu! :)

Kommentarer

Jenny

Du är verkligen inte ensam, precis samma sak här. Stackars resten av gruppen som måste stå ut med oss när det kommer till frågorna.

19:36:25 / 2010-10-11 - http://jbear83.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu