Det kommer krypandes

Tragiskt men sant så infann jag mig på Carolina Rediviva vid ungefär 9.30 imorse och drog därifrån vid ungefär 18.30. Detta är enkelt uttryckt många timmar på biblioteket!
Det blev lite läst och efter lunch satt vi med franska revolutionen, och bland det som snurrar finns bland annat galna kvinnor som gjorde allt för att få bröd. Det var helt enkelt en kvinnlig brödkris under revolutionen.

Imorgon blir det ytterligare en ganska tidig morgon på Carolina innan det kl14 är dags för momentets sista föreläsning.

Jag känner att tenta-ångesten är på väg, det är bara en vecka kvar. Om jag skall vara helt ärlig så är det inte mycket som har fastnat.
Fast känner jag mig rätt kan jag säkert mer än vad jag tror...

Kommentarer

Sussi - 22 år, mamma & student!

Usch, har med tenta nästa vecka =(

13:37:36 / 2010-11-23 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu