Studan

Det börjar bli dags för mig att dra på träningskläderna, ska nämligen om dryga timmen befinna mig nere på ett soligt Studenternas. Mitt sällskap har återvänt till Uppsala efter en tripp till Göteborg, vilket jag är glad över ^^,

Är en aningens seg efter matchen igår, blev trots allt 90 min speltid en en de lång löpningar, samt hyfsat kass stretch efteråt. Så får helt enkelt skylla, mig själv :p


Bild från Bosbarrsspelen som alltid går på Studenternas här i Uppsala.
Detta måste ha vart typ '06 eller '07, satan vad det regnade vill jag minnas!

Kommentarer

Sanníe™

haft en bra dag? :)

17:24:02 / 2010-05-11 - http://sannieschutt.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu