Snart ensam

Imorgon bitti sticker mamma till, hm, något ställe i Sverige (troligen Trollhättan) för att jobba. Detta innebär att jag kommer vara själv här hemma fram till torsdag kväll. Hur skönt?!
Verkligen en kanon vecka: ensam hemma, inget jobb och jag fyller 20 på lördag. :D

Så vad kommer jag roa mig med denna vecka måntro? Jo, det är så att jag kommer träna (otippat), det blir till och med fotbollsträning på torsdag (DET var otippat) och sedan kommer jag baka så mycket att jag inte kommer vilja se en påse mjöl någonsin mer igen (antagligen inte)

Har ni några bra förslag på kakor som är värda att baka, let me know!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu