Skäms

Jag ber om ursäkt för dagens uppdatering, ni börjar nämligen bli många att tillfredsställa! Hemskt roligt måste jag säga även fast jag får dåligt samvete över att jag inte kommer med något vettigt, hehe!

Hur som haver har jag verkligen suttit i en bil/ på bilskolan hela dagen. Helt slut är jag, vilket märktes mycket väl i kvällens b-lagsmatch. Vilket för övrigt blev bolagets första förlust för i år, surt dock, men vi är ruskigt bra då vi verkligen får flyt!
(Match borta mot Bälinge, torsk med 3-0)

Ja som sagt, blev inte mycket vettigt skrivet denna gången heller. Ska göra ett tappert försök att vara mer underhållande imorgon, jag lovar!

Kommentarer

Flora Swahn

Sen jag hittade din blogg har jag följt den med spänning :)

Hoppas det går bra med körkortet.



ps: lägg gärna till mig på Facebook om du har det.

22:16:19 / 2010-05-19 - http://silversvanen.wordpress.com/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu