Fredagsgöra

Jag har, tro det eller ej, vart upp och sprungit sedan kl 7 i morse. Någon hade nämligen sett till att sätta tvättiden då, och denna någon bestämde sig för att åka och jobba så jag var tvungen att ta tvättstugan. Vadå tvungen tänker ni, jag har ju en egen vilja, men min egna vilja hade inga rena underkläder...

Sitter just nu och väntar på posten, väntar mig två paket och ett avi, tror dock att mitt avi kommer nästa vecka.
När posten har vart förbi måste jag ta en tur in till stan för att införskaffa mig ett busskort och efter det får vi helt enkelt se vad som händer.
Blir i alla fall ingen träning idag det klarar inte mina ben utan det blir vila till i morgon..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu