Toknice

Betalade just de sista 1600.- till Italien. Skönt att ha det ur vägen. Förhoppningsvis blir jag ganska tät till nästa månad så det blir en del till fickpengar. Kan underlätta då det blir till att investera i både lunch & middag varje dag där nere (y) humhum.

För övrigt borde jag läsa klart en bok, men jag är så äckligt sällskapssjuk, detta kan nu bero på att det är tomt och ensamt i lägenheten. Fast att ringa och vara irriterande (Adam ligger lite risigt till här :P) känns rätt jobbigt det också. Haha. Jaja, har ju inga större problem att prata med mig själv egentligen, men jag tror det kan bli bestående men om jag fortsätter med det...

Ha en trevlig kväll/natt nu hörni! :)

Kommentarer

Desirée

Bara 1600:- till? Hur mycket har din resa kostat totalt då? Trodde det var 2600kr till som skulle in..

13:35:10 / 2010-03-10 - http://desireedesign.blogg.se/

Desirée

sv: Okej då har du betalt in i flera omgångar eller? ;O Då förstår jag. LÄNGTAR!

21:06:55 / 2010-03-10 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu