Meningen med livet

Tänker nu börja med något nytt då jag har ett ganska normal och ett inte allt för intressant liv (hey, försäkringsförmedlare liksom). Därför kommer jag nu i fortsättningen publicera kloka meningar om livet. Dessa meningar hittas i en bok jag fick av min kära kusin Ellinor för två jular sen eller något. Det är riktigt underhållande att bläddra i denna i mellan åt, så just därför ska ni nu också få ta del av tankar från stora män genom tiderna!

Vi börjar med någon som har varit ganska aktuell för min del den senaste tiden - Platon





Hämtat ur denna boken

Kommentarer

Descartes

Cogito, ergo sum.

23:17:12 / 2010-03-23

Sverrejuni

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

10:40:00 / 2011-01-03 - http://sverrejuni.blog13.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu