Söndag

Jag har på senaste känt att jag behöver aktivera mig så mycket så möjligt om dagarna för att få dem att gå, i alla fall någon helg till sen kanske det är okej att slappna av, jag vet inte riktigt.

Ni som har vart med ett tag kanske kommer ihåg msn konversationen mellan mig och Hampus som jag la upp? Hur som helst skulle vi har vår första årliga dejt idag (haha) men det är sista b-lags matchen för våren så åker med upp till världens ände (Östervåla) och är med på den i stället.

Ganska skönt att det inte kommer vara någon fotboll på en dryg månad, min rygg och speciellt mina axlar behöver vila lite från alla vurpor. Samt att det kan vara skönt att inte gå omkring totalt blå slagen jämt och ständigt, haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu