Gårdagens resultat

Det var ju så att det var Senior DM och sådär på Studenternas här i Uppsala igår. Sprang ett 200 meters lopp som verkligen inte var att leka med! Har ju mått illa de senaste dagarna på grund av antibiotikan, och igår fick jag insikt i varför doktorn rekommenderar att man inte ska anstränga sig så hårt när man äter skiten. Fysatan vad illa jag mådde i slutet av loppet och efter målgång, allt bara svartnade för att sedan bli så ljust att det verkligen stack i ögonen. Inte kul alls.

Därför tänker inte jag springa min 400ing idag, trist som fan, men jag vill inte bli dålig igen. Och framför allt vill jag inte bli jättebesviken. Sparar premiären till Västerås i stället!

Tiden på loppet blev förövrigt 28,9 s, skit!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu