Skitliv!

Det visade sig att mitt upprop till kursen på universitet var i torsdags och att första föreläsningen är imorgon. Kul. Detta kan betyda att jag inte alls får gå kursen, och det vill jag ju verkligen! Fan fan fan. Någon annan kanske har fått min plats!?
Skickade iväg ett mail till hon som är ansvarig för den institutionen. Kommer antagligen inte få ett svar imorgon kl 6 på morgonen kan jag tänka mig. Jag håller tummarna för att jag får läsa den.
Åker väl dit imorgon i alla fall och ser om jag får vara med eller inte. He he

Tappade verkligen det humör jag hade.

Kommentarer

Desirée

håller tummen för dig! :)

10:29:01 / 2010-01-18 - http://desireedesign.blogg.se/

Paulleila

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

12:00:23 / 2011-05-30 - http://paulleila.blogfeaturing.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu