Näsblod

Är hemkommen från jobb, känns skönt då det på riktigt har vart en trög dag.  Jag är visserligen fortfarande glad över att jag faktiskt fick iväg en försäkring, den satt fint liksom! :D
Adress materialet tog tyvärr mer eller mindre slut på ACE så fick hoppa över till mina kära tandborstar (som förövrigt inte är så kära just nu då det går riktigt uselt). Till råge på att det gick ganska dåligt så började jag blöda näsblod. Great liksom, sprang fram och tillbaka till toaletten men det gick på riktigt inte att fortsätta sälja. Jag gick hem en timma tidigare.
Jag väntar fortfarande på mitt förbenade brev från csn, men det tycks inte vilja komma. s u g




Kommentarer

Sussi

sv: Jo det har gått sjukt fort verkligen!

18:23:12 / 2010-01-27 - http://sussey.blogg.se/

Hermannleah

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

07:57:55 / 2011-02-04 - http://hermannleah.blogetty.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu