Infektion

Ja, det var ett litet typ pepparkorn som har orsakat all smärta i munnen. Detta pepparkornet hade fastnat under "fliken" där visdoms tanden håller på att växa fram. Samt att tandhelvetet växer ut i kinden p g a det är så tajt mellan mina tänder.
Var upp till jobbet efter tandis och sa att skolan börjar nu på måndag och jag inte vet hur jag måste lägga schema.
Har även pratat med Länsförsäkringar ang. min försäkring och har nu betalat en mellan skillnad. Annars skulle jag betala in 942kr och få tillbaka 512kr i februari tack vara att vi har ställt av bilen. Hon jag pratade med var hemskast trevlig måste jag säga!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu