Till hösten

Jag har nog kommit underfund med vad jag kommer läsa till hösten, om jag inte lyckas få ett nice jobb någonstans. Det lutar mot medie- och kommunikationsvetenskap, det är riktigt roligt och på något vänster hoppas jag att detta ska ta mig någonstans. Alltså inte bara efter själva A-kursen utan efter att kanske ha läst till sig ett par påbyggnadskurser!
:)

(Saken är den att jag verkligen inte har tid att göra klart mina arbetsprover till konstfack just nu, vilket suger. Men gör det bästa av situationen!)

Kommentarer

Jeanette

Det låter kul! Tänk bara på att anmälningstiden går ut redan i april. Men det är väldigt smart av dig att ha en backup-plan.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

20:50:09 / 2010-02-12 - http://heltvanligtliv.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu