Luftrörs infektion

Ja ni mina vänner. Oturen fortsätter att förfölja mig, nu är det så att jag har lyckats med bedriften att få en luftrörs infektion och en lättare bihåls inflammation. Blir det inte bättre ska jag på lördag börja käka penicillin. Jag jobbade alltså inte all igår och idag blev det bara en timme. Ovärt. Nu känns det ju liksom som om det kan vara bra att jobba denna månaden så att jag har massor med pengar till Italien ^^,



Nu är det i alla fall så att jag ska ta det onödigt lugnt med en kopp te. Tidig sänggång då jag M Å S T E, för min egen skull, jobba hela passet imorgon samt att det är reccemottagning på kvällen. 


Kör på raggsockor idag förövrigt.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu