Äckligt

Jag försökte mig precis på att dricka lite tomat juice. Fy satan vad äckligt säger jag bara nu har jag därför inte bara förbannat ont i halsen utan mår lagom illa också. Kul.
Nej ni, det är inte mycket kvar av min röst nu. Så därför unnar jag mig inte så mycket som att ens prata lite med mig själv, vilket känns jättetråkigt. Men ska spara på stämbanden så jag kan jobba imorgon.

Ska i alla fall ut i det fina (kalla) vädret och gå ner till maxi och köpa lite citroner.



Imorgon kommer lönen och jag är glad glad glad

Kommentarer

Desirée

sv: aha. Men det är ju några veckor till ITALIEN, så du blir nog bra tills dess (du måste det)!

Du får ta lite ledigt ifrån jobbet så att du kan spara på dina stämband lite :O

11:31:30 / 2010-02-24 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu