Slut

Det var längesen jag var såhär trött som jag är nu, märks att förkyylningen fortfarande hänger kvar..
Måste få tala om hur inspirerande det var igår, hängde med och jobbade på Smålandsnations pub igår. Lite falsk marknadföring då jag innan fick höra att det inte skulle vara sådär överdrivet med folk, jag övdriver inte när jag säger att det var överdrivet med folk som kom. 
Kul för mig som stod första gången bakom en bar. Den enda erfarenheten är från ica då jag satt en del i kassan (kassaerfarenhet), men av att servera öl? Nope, aldrig gjort förut.

Nej men på hela taget var det riktigt kul igår, och att jag faktiskt kunde kontrollera mig och inte bli alldeles hysterisk och jättestressad. 

Jag försökte för övrigt mms'a en bild, men den verkar inte ha dykt upp. Tråkigt.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu