På god väg

Jarå, snart frisk (hoppas vi) och eftersom det visade sig att jag tydligen var långledig, alltså inget schemalagt plugg imorgon, så behöver jag inte gå utanför dörren imorgon heller. Ja, jag erkänner, jag är en soffpotatis och tycker att det är skönt att göra ingenting.

Hur som helst, ytterligare en dag att kurera mig på samt, möjligtvis, börja läsa lite i mina böcker, tentan är ju trots allt den 13 januari, inte långt kvar!!
Visst borde svaren hur vida man kommit in på kurserna i vår komma nu i veckan? Eller är jag helt ute och cyklar och får vänta en vecka till? 
Nej, slött i största allmänhet idag också, fortsätter antagligen på det spåret. Tjing.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu