Oväntat & trevligt

Efter jobbet drog jag en sväng på stan för att försöka hitta något att ha över klänningen imorgon, när jag ändå var där nere tog jag en sväng till glasbanken (gaaaalet med folk) för att ha något till imorgon.. När jag är påväg därifrån springer jag på Maria som pratade med andra Maria (mnb) och det hela slutar med 2½ timme på café linné med maria+maria+simon. Mycket trevligt, som alltid.

Nu känner jag dock att jag börjar bli redigt trött, har vart uppe sen 04.45. Imorgon ska jag ändå pallra mig upp i tid så att jag både hinner hem till morbror som fyller 50 och sen hem och göra ett försök till att bli snygg, det kan ta hur länge som helst - man vet liksom aldrig.

Om ni inte spanar in här imorgon får ni ha ett fantastiskt Gott Nytt År!! 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu