Nyår

Känner att jag än så länge har stressat mig igenom årets sista dag.
Var hem till morbror som fyller 50 och åt lite tårta, träffade världens sötaste kusinbarn och en del av släkten. Tårtan var dessutom väldigt god.
Just nu sitter jag i fotbollsshorts, hoodie och tofflor, borde börja sminka mig men är så skakig så tror att det kommer bli jättekladdigt så avvaktar därför. Har i alla fall lockat mitt i vanliga fall så otroligt platta hår, ser lite ut som en pudel..
Skall även packa en väska och tömma kameran.
Nu kommer få fina updates under kvällen om inte mms funktionen klappar ihop totalt.
Ha en fantastisk kväll ni söta människor där ute!!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu