Måndags dilemma

Idag har jag känt mig lite som världens lataste person, tog en redig sovmorgon och har mer eller mindre inte presterat ett dugg på hela dagen. Kunde ha gått ner till ica för att hämta ut paket, men nej soffan kändes mycket bekvämare.
Det jag har gjort idag är visserligen rätt bra, är nu klar med två av böckerna till momentet (Hobson & Magnusson) så nu är det bara att kötta resten. Tyvärr är det ganska många böcker kvar..
Just nu har jag i alla fall det stora problemet med att jag har fastnat i sängen med den lilla stenåldersdatorn. Jag har en del bilder på kameran som jag har tänkt putsa lite i photoshop innan jag lägger upp dem, dessvärre har jag bara ps på den stationära datorn och den här lilla klarar nog inte av att jag installerar det. Det här betyder att jag måste flytta mig från sängen, vilket jag inte alls har lust med. Jobbigt det här.
Vi gör ett nytt försök att lämna säng/soffa imorgon!


Photshop kan förresten göra underverk:


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu