Fruktmys

Var nu på eftermiddagen in till centrum för att träffa Mango, eller som han faktiskt heter Christofer. Den jäklen drar till Thailand imorgon och jag är inte ett dugg avundsjuk..
Hur som helst var vi till Cafe Unico och tog en kopp kaffe och snackade lite skit. Mycket trevligt om jag får säga det själv, han är ju sådär alldeles lagom knäpp, vi ligger nästan på samma våglängd. Det tragiska var att det ämne som diskuteradesmest var.... syfilis. Ja, ni anar inte hur mycket man kan få ut av en könssjukdom, haha.

I övrigt känner jag lite så att det märks att man har umgåtts väldigt mycket med historiker, det blir nästan så att man drar en massa skämt med sina "vanliga" vänner som historikerna skulle fatta direkt men de "vanliga" vännerna förstår inte alls det roliga.
Nej, det är inte lätt det där, haha.



Har ett gammalt USB-minne i datorn nu så då serverar jag en bild på ett överexponerat Stockholm från 2008.
You like?


Kommentarer

Hanna Skattberg

sv: hehe ja de är lite julstressigt, själv mår jag jätte bra:D

21:03:04 / 2010-12-20 - http://hhannaskattberg.blogg.se/

alexandra '

Det skulle vara jättegulligt ifall du skulle kunna gå in och rösta på CHILI på sidan nedan, man vinner ett presentkort på ett halvårs förbrukning mat vilket skulle vara superbra att vinna! :D Tack på förhand! Kram!



http://edgeman.blogg.se/2010/december/vi-ar-med-och-tavlar.html

22:38:12 / 2010-12-20 - http://aea.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu