1000an också!

Det började lite smått göra ont i halsen igår eftermiddag när vi satt hos Ottilia, det hela blev inte bättre när Maria sa att hon hade halsflussfläckar i halsen.
Efter en väldigt trevlig middag på Göteborgsnation igår så vaknade jag imorse av att halsen var svullen som attan, näsan alldeles igen täppt och mer eller mindre nackspärr.
Det har inte blivit bättre under dagen utan nu känns det som om jag även har feber, toppen!

Är hyfsat säker på vart i från förkylningen kommer och jag får väl skylla mig själv antar jag, mycket dumt. Har inte  alls någon lust att vara strandsatt hemma..
I och för sig har jag chokladfika med Mango imorgon, och den kan man ju inte missa! :D

Kommentarer

Lavranslinea

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

17:11:12 / 2011-01-05 - http://lavranslinea.blog24h.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu