Torsdag

Ja, ännu en dag på hbt, men jag har faktiskt bara två veckor kvar här, vilket känns otroligt tråkigt. Anledningen till att det inte är mer tid kvar är att skolan börjar. Yes, jag kom in på historian, känns toppen och det ska bli riktigt kul!
Så det egntliga dilemmat är att hitta ett jobb, alltså ett jobb där det finns möjlighet att jobba typ kvällar och helger, att gå tillbaka till mitt förra jobb är helt uteslutet, jag vägrar sätta min fot där igen!






Något annat kul som händer är att om exakt en vecka kommer Christopher hem till Uppsala igen, vilket är fullkomligt fantastiskt, har saknat honom!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu