Födelsedagar

Just nu känns det som om alla fyller år, i alla fall de som ingår i min kära släkt. Igår så fyllde min morbror Johnne 42 så då var vi dit och fikade. Idag fyller min kusins sambo Christin år, vi säger att det är 23 (27) hon fyller, och så fyller givetvis min kusin Ellinor 19 idag också.
Idag var det då alltså fika hemma hos Patrik och Christin, mucho trevligt och sedan på söndag nästa vecka är det fika hos Ellis. Vi får ju inte heller glömma bort att jag fyller 20 om exakt två veckor (!!).

Har lite små planer vad jag har tänkt, men är ändå osäker. Visst jag fyller 20 men jag känner inget större behov att planera en massa och fira med en massa pompa och ståt. Vi får helt enkelt se hur det blir :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu