Avatar

Efter en lagom seg dag på jobbet (lyckades med bedriften att få det sämsta manuset tänkas kan) så är jag äntligen hemma, ätit lite och ska snart ta mig ut och springa. Blev lite jobbigt i morse så fick inte med mig träningskläder - annars skulle jag just nu befinna mig på Studenternas.
Hur som helst, äntligen hemma, det var dessutom kul att komma hem då jag hade fått ett paket. Sådant är alltid kul! Ännu roligare var att paketet innehöll filmen Avatar.
Såg den ju på bio, som de flesta andra, sällskapet där var ju Adam och han ville inte se den i 3D, en redig tråkmåns, haha. Så den chansen är förbi, fast det kanske är något jag kan lära mig leva med.

Det är i alla fall en okej film, fast, det skulle kanske vara kul att ha lite sällskap då man tittar på den, någon som anmäler sig frivilligt? ^^,


Kommentarer

Desirée

Jag köpte den filmen idag jag. Ska nog titta på den i helgen då KANSKE min bror kommer hit på besök! :)

19:37:20 / 2010-04-28 - http://desireedesign.blogg.se/

Anonym

grymt bra film :)

23:06:24 / 2010-04-28

Sussi - 21 år, mamma och student!

Jopp, har dock lite svårt att komma upp precis nu ;)

22:16:52 / 2010-05-01 - http://sussey.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu