NYA FÖTTER SÖKES!

"...vi hade svårt att få till något anfallsspel, dock hann Kajsa återigen med
att springa ifrån backlinjen i en kontring, men skottet gick över!"
Ja, det senariot kändes som det hände alldeles för många gångerr igår på u-lags matchen borta mot Frösunda SK. ALLA skott jag försökte mig på gick överallt förutom in i mål! Pinsamt! Jag måste lära mig att ta det lugnt för när jag kommer loss sådär så är det, tro det eller ej, inte många som hänger med. Och därför vet jag inte alls varför jag stressar iväg ett halvdåligt skott som ändå går utanför i stället för att ta det lugnt, komma lite närmre och lägga en bresida på sidan om målvakten..
Skärpning!

Gothia '07
Jag satt på bänken tillsammans med min krycka hela mästerskapet (y)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu