KÄR&GALEN?

Jag och min vän Sandra var ju ut i fredags (vi kommer nu ha v.i.p pass i ett år framöver på Kung Carl i Märsta (y)), det var hemskt kul då det ar länge sedan vi sågs. Sen en sak som också är kul med att gå till KC är att man mer eller mindre känner alla människor där (eller vet vilka det är åtminstånde), så sprang på en hel del folk som det är alltid är kul att träffa!
Hursomhelst så dansade vi och hade väldigt kul då det kommer upp ett gammalt... ragg? Ja vi får kalla han det. Han ville iallafall gå ut och prata lite. Bör tilläggas att han hade fått i sig en öl för mycket! Vi står där ute och pratar och han säger att jag är tjejen i hans drömmar - att jag är perfekt på alla vis, snyggaste bruden på hela stället osvosv. Saken med, öh detta gamla ragg, är det är 2 år sen vi träffades och umgicks "på riktigt", han har flickvän, han är gammal (28), och en väldigt sorglig person.
Det är påriktigt skrattretande hur han beter sig. Han behöver växa upp, han är ju fan snart 30!
Jaja, lessnade på han i alla fall så gick tillbaka och dansade med Sandra innan vi bestämde oss för att åka hem. Eller ja, de skjutsade mig hem till min kusin där jag nu trots allt skulle spendera natten.
Förutom att soffan var lite kort, det var hur varmt som helst och jag vaknade med ont i nacken var det trevligt, tror varken Robert eller Mattias la så stor vikt vid att jag sov där faktiskt.

Mattias och jag är inte släkt, men Robert är vå gemensamma kusin.
Här står vi fulla och glada utanför Blå Wingen oktober 2008.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu