VÄRDELÖST

Just nu sitter jag på det dummaste stället man kan göra då man som jag just nu har - ett exploderande huvud. En fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge med sig trots att jag har knaprat ipren, druckit sjuhelvetes massa vatten + frisk luft. Vad mer ska man behöva göra?
Detta började i alla fall igår på första passet uppe på jobbet. Det gick förövrigt ruskigt dåligt.. Det kändes hur som att jag hade drabbats att en släng av feber. Vilket det visade sig vara när jag kom hem vid 22 tiden också.

Jaja nog om detta, det är fredag idag och ja som det ser ut nu blir det en kväll framför teven och Idol. Kul.

Kommentarer

Desirée

Fy med feber! kändes som om jag höll på o bli sjuk igen efter maten, men hoppas att det inte blir så.

20:43:25 / 2009-10-16 - http://desireedesign.blogg.se/

emma

hahah du har rätt. hur har kvällen varit för din del missy?

00:53:57 / 2009-10-17 - http://frokenbitterfitta.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu