TODAY

Om 35min tar jag bussen in till stan för att gå på informationsmöte samt en kort intervju för den är stora handelskedjan. Det ska bli spännande och jag hoppas verkligen att det är givande och att jag får börja jobba där i vår då det öppnar! :D


Kör på en medvetet sned (!!!) utbakad fläta idag. Hade jag velat haft en rak skulle jag ha gjort den rak..

Jobbar mellan 17.30 - 21.00 idag, känner mig ganska otaggad men det är bara att ignorera och köra på som vanligt. Var så kul igås för Oscar sa att han hade skrutit om mig för Youness. Haha, det hade något med att jag är en hejare på att hämta upp mitt dåliga säljresultat. Det fick även Andreas erfara igår då vi var ett par stycken som fick 30min på oss att sälja minst 2 st tandborstar annars blev vi hemskickade. Jag sålde 5 stycken den timmen, så med andra ord börjar jag bli rätt bra på detta! ^^


Kommentarer

Desirée

haha. Presterar under press??

De kanske får börja arbetspasset med att säga så till dig (;

13:55:04 / 2009-10-27 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu