NACKDEL

Det är snart dags att bege sig iväg till jobb (17.30 - 21.00), måste äta något & funderar på att steka ihop lite korv och potatis, hoppades att vi hade köttbullar också så det kunde bli en typ pytt-i-panna, men icke sa nicke.
Hur som helst har jag kommit på en del faktorer som jag har till nackdel då jag säljer:
1. Min röst blir väldigt ljus och hög när jag är nervös
2. Jag har ett inte så bra klingande namn när jag presenterar mig
3. Jag pratar så fort så jag snubblar över tungan och då hör inte kunden vad jag säger

Trots detta så gick det bra i tisdags, fick totalt iväg 8 st ordrar varav 5st första timmen. Inte illa pinkat! Hoppas det ska gå bra ikväll också, hehe.

ska på intervju för en stor dagligvaruhandels kedja på tisdag!!!! :D

Kommentarer

Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!

Lycka till på jobbet, fast nu är det ju lite sent kanske.. haha. Hur gick det?:)

11:11:40 / 2009-10-23 - http://viktoriae.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu