MEN APA

Sitter här hemma, skulle egentligen suttit på jobbet vid detta laget, men eftersom min förkylning inte vill ge med sig så blir jag hemma idag. Det är bara en sak som stör mig så fruktansvärt mycket just nu - det går inte att komma fram på det numret de har angett som sjukanmälningsnummer. Hur bra är det på en skala?
Jag skickade ett mail, så att det faktiskt finns "bevis" på att jag har försökt sjukanmäla mig i nästan en timme nu. En sak som också är dåligt med att jag inte kommer fram på telefonen är att jag då inte kan fråga om jag kan komma in och jobba imorgon i stället (har beslutat att jag ska vara frisk imorgon bara för att), men som sagt, eftersom jag inte får tag på någon där uppe kan jag inte fråga.. Too bad

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu