FORTFARANDE

Mår fortfarande inge bra. Vilket är totalt värdelöst, igår på jobb kändes det som jag hade feber, igen.. Det bara hetta liksom, jäklar vad varm jag var. Till och med han som satt bakom och pratade med mig mellan samtalen trodde jag hade feber. Bra (y).
Ska snart iväg igen, måste vara där innan kl 17 idag för jag har lyckats spärra mitt konto. Jäkla flyt alltså. Så för att få det uppspärrat ska jag prata med Carlos som han så trevligt heter (han gick på GUC och hade samma inriktning som, mig dock så hette det tryckmedia då han gick där). Förhoppningsvis fixar han biffen :)

Pratade även med rekryteringsansvarig till ett annat potentiellt jobb. De hade inte kommit så långt i processen så jag ligger fortfarande bra till. Niiiice :)

Nej bör ta en dusch och äta nu så jag slipper stressa sen. Tjing!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu