TRYCK

Sitter just nu och försöker få tag på vårdcentralen. Fick tydligen fel nummer igår - det gick till barnavårdscentralen(?) Hm, känns lite skumt, varför i hela världen ska jag ringa dit...? Anledningen till att jag ska ringa är i alla fall den där magsjukan, som det antagligen är, inte vill ge med sig. Den har jag nu också ganska svårt att andas, när jag andas in så gör det liksom jätteont i lungorna. Det hugger och trycker. Ingen höjdare. Detta har det dessutom gjort sen igår mitt på dagen trodde att det skulle gå över - icke!

I övrigt idag då:
- Baka bullar med hasselnötsmassa
- Fixa designen på bloggen

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu