OBEHAGLIGT

Det är på riktigt äckligt hur trött jag är jämt. Säger till mig själv att kliva upp vid 9-tiden då radion går igång, men nej, jag måste allt sova en timme till. Det räcker knappt för jag är fortfarande obehagligt trött.

Sen är jag lite, vet inte hur jag ska beskriva det - besviken kanske, över att jag inte gick vidare till lång intervju till Coop. Jag har har bara mig själv att skylla då man tydligen ska vara överdrivet serviceminded när man gör den enkäten som skickas ut.
Så nu måste jag kämpa igen för på riktigt, telefonförsäljare är inget jag vill syssla med under en längre period. Trots att det har gått okej nu senaste.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu