NEW MOON

Var ju som sagt och såg New Moon igår. Och egentligen vet jag inte vad jag ska säga. De hade inte riktigt återskapat samma känsla som det är i boken, och det var en del saker som blev jätteskumma då de inte hade tagit med en del saker. I det stora hela är jag nöjd, typ. Fast det blir väl såhär då man har för stora förväntningar.
Men just att det inte var samma känslor som i boken var en besvikelse. Dock tror jag filmen kan växa om man ser den fler gånger!
Ska vi se den igen om en vecka Desse? ;)
Charmerande bild på sällskapet i pausen mellan filmerna.
Ja tack, honom vill jag ha!

Kommentarer

Desse

Jag är taggad för nästa vecka! :D

15:41:56 / 2009-11-20 - http://des.blogg.se/

Desirée

Det är just därför man aldrig ska läsa böckerna först ;)

Då blir inte filmerna lika bra, eftersom det aldrig blir exakt samma historia. Ofta tar de ju bort små delar för att inte filmen ska bli lång. Jag håller mig till filmerna för tillfället jag! (a)

19:15:53 / 2009-11-20 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu