FÖRSÄKRINGS VADÅ?

Igår på jobb gick det väl inte sådär superbra, jag fick än en gång lyssna på mig själv, vilket är riktigt jobbigt, hehe. Det blev inte heller när kvällspasset började så jag traskade hemåt.
Det som hände under dagen var i alla fall att min coach berättade att de håller på med lite rekryteringar till en annan avdelning på jobbet, och han frågade om jag var intresserad. Okej visst, varför inte.

nu kommer jag bli utbildad försäkringsförmedlare, haha, ganska oväntat att jag kommer sitta och sälja försäkringar! Det lustigaste av allt är att "naken-Janne", Jan O, kommer att bli min chef.
Håll tummarna för mig att det kommer gå bra! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu