BOSÖN

Efter mitt lilla tränings maraton i onsdags så har jag faktiskt fortfarande ont i kroppen. Fast det gör inte så mycket, det var rätt kul ändå och speciellt att få röra lite på fotbollen och att träffa tjejerna igen!

Igår var jag som sagt hemma hos mormor, satte upp lite ljusslingor ute och sådär, så nu är det början på julstämning hemma hos henne, och jag sätter upp våran idag. 

Idag är det i alla fall en resa till Lidingö och Bosön som hägrar. Första träningen för mig där för i år, det som skrämmer mig är dock mina vader, kände av dem redan i onsdags när jag sprang mina 300 meters intervaller på bana. Hoppas de håller med hjälp av mycket liniment och mycket stretch!

Kommentarer

Desirée

sv: Jaså, jag har kollat på svt1 så har ju bara sett säsong 1 ännu.



Jag har fått en provanställning på RUSTA här i Falun :)

Så kommer jobba lite då o då där. Extrajobb, har MINST 5h/veckan.

10:41:39 / 2009-11-27 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu