ANDNÖD

Tisdag. Var nyss ut och sprang, och lik som igår, höll jag på att dö. Efter att inte ha gjort något alls på nästan två veckor så är det ganska tungt att komma tillbaka & för att inte ta ut mig för hårt på en gång så att det blir skador så kör jag distans nu ett par dagar för att komma ikapp flåset lite. Dock så är det fruktansvärt tungt, men det gäller att verkligen pressa sig annars så är det ingen mening med det hela.
Jag vill verkligen komma igång ordentligt igen för jag vill att det ska bli en inomhussäsong och jag vill att det ska vara en bra sådan. Helt ärligt tror jag att jag aldrig har haft en riktigt bra inomhussäsong, kanske för att jag inte har vart frisk under uppbyggnads stadiet...

Som grädde på moset värker mina vader också.
Nu ska jag sluta gnälla :)

Kommentarer

Niffe

Hejsan! Lust att vara med i utlottning av en header kanske? Direktlänk till inlägget ärhttp://accordingtoniffe.blogg.se/2009/november/nov-13-2009-3.html#comment



Lämna en kommentar och du är med!



Ha en bra dag, PussKram /Niffe

13:38:40 / 2009-11-17 - http://accordingtoniffe.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu