Lite små kul


Hittade just den här bilden som är tagen vid skolavslutningen förra året, vis sitter på tåget påväg mot Upplands Väsby och i Rosersberg kliver denne man och hans vän på. Det är inte första gånegn Pierre är ner och rotar i min väska, men det var inte det som var det största händelsen, han stal mitt godis..!
Ujujuj jösses.
Nä ni, Pierre är en trevlig herre. Har även en gång chockat mig (och Sandra också för den delen) på dansgolvet inne på People här i Uppsala. Det var en kul kväll, haha. 

Kommentarer

emelie

fin blogg :)

följ gärna min och min kompis blogg i bloglovin :)!

21:35:37 / 2009-07-22 - http://johanssonochfermen.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu