Just another runner

Idag var det en vanlig träningsdag. Precis som det brukar vara. Tränar ju mån- fre varje vecka nu fram tills, vet inte när. Kommer antagligen se så ut länge. Det passar mig förövrigt väldigt bra. 
Idag var det ett par 200m lopp jag sprang, helt OK, mina vader spökar lite fortfarande men liniment är en jäkligt bra uppfinning kan jag lova!
Jag är sjukt sugen på att bege mig ut att hoppa lite längd på någon mindre tävling. Var grymt länge sen nu, typ i höstas, det är fruktansvärt roligt att hoppa, men ryggen håller inte för att hoppa så mycket, likaså benhinnorna tar stryk.

Haha, shit jag låter  som värsta trasdockan! Min kropp är nog inte gjord för att idrotta, har bara ont överallt och hela tiden :p That's life

Bild från förra sommaren i Örebro i lagtävlingen, 
jag ser verkligen ut som en skinny bitch där, jösses alltså 

Kommentarer

Söderlund

Haha ja.

Nja, i morgon blir det nog lugnt.

Men på fredag smäller det ! :D

20:51:23 / 2009-07-30 - http://robinvardag.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu