Ingen höjdare

Nej, mina vader är inte med mig. Det har dem inta vart på i stort sätt hela sommar säsongen muskelknutar och överansträngningar stup i kvarten. Muskleknutarna kan jag leva med för de kan man faktiskt massera ut. Men när det blir en sånhär överansträning är det enda man kan göra är att vila. Vilket suger. Man blir ju inte direkt snabbare av att vila.. Skitliv.
Ska testa köra massa tåhävningar nu framöver om det är så att det är dåligt med muskler i vaderna, hoppas det hjälper för jag är verkligen trött på att jämt ha ont!
Bild från april då vi var i Italien på träningsläger. Det var där typ nästsista dagen eller något som mina vader började krångla. Btw är man inte speciellt snygg när man tränar ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu