Home of the luxury

Sitter nu hemma hos min morbror, eller snarare hos mina kusiner. Morbror + fru är ute på hulabalej. Lillkusin och hennes kompis ligger i poolen och jag och den lite större kusinen (Emilia 13 år) ska fixa lite käk.
Ikväll blir det massor med gotts, 3 chipspåsar + dipp, ca 1½kg godis och en påse popcorn finns att konsumera. Och jag som nu inte behöver känna att jag ska se slimmad ut naken kan ju stoppa i mig ganska mycket ;) Dock så brukar det ju inte synas hur mycket jag än stoppar i mig...

Morbror + fru håller på att renovera gästrummet, hur jäkla läckert som helst. tror min kompis Desse skulle älska rummet då rubbet kommer från IKEA, hon har en lite fetisch på det varuhuset kan jag lova. Haha.

Ha en trevlig kväll allihopa. PUSS

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu