En hel natt av bravader

Full rulle var det igår. Först grillning hemma hos familjen Alzén hemskast trevligt. Blev möjligtvis en öl för mycket, men det är så det ska vara! Efter att ha umgåtts med folket frog vi till några andra människor. Lyckades tappa ett glas med öl på mattan i vardagsrummet, inte meningen. Olyckor händer så lätt! 
Stackars Desse skulle iväg och jobba imorse och med tanke på att vi trillade i säng strax innan klockan 04 imorse kändes väl sådär skulle jag tro. Haha. Stå och gäspa kunderna i ansiktet är inte så trevligt ;)

Ikväll är det träningsmatch hemma på Stenevi mot Vallentuna. Det ska bli kul trots att jag kanske får sitta på bänken mer eller mindre hela matchen (trots att jag skulle tro att jag tränar mer än vad någon annan i laget gör). Fotboll är kul, jag gillar det! :)


Tycker själv att det ser ut som om jag har spaghetti-ben på den här bilden, haha. (Sommar 08)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu