TÄPPT

Det värsta jag vet är att vara täppt i näsan! Det började igår kväll och under natten har det bara blivigt värre, kan slå vad om att jag har snarkat som en hel indianstam i natt. Dessutom vaknade jag ett par gånger av att jag inte fick luft. Mycket obehagligt! Jobbigt när nässpreyen inte hjälper också...

Gårdagen, måste jag säga, var ytterst trevlig. Desiree är så härlig att umgås med!
Synd bara att jag inte fick med mig toningarna hem, kollade på kontot idag och såg att jag faktiskt hade 150kronor där, så det var ju inte p.g.a det som det strulade igår. Menmen, det finns ju Åhlens här i Uppsala också så ^^

En till grej, de hade det underbara pannbandet från Lindex för halva priset där borta i Norrtälje, måste tala om det för mamma, jag pekade nämligen på det och sa att jag ville ha det och med tanke på att det är julafton om en vecka vore det ju oturligt om hon har köpt det liksom. Haha. Om hon inte har det kommer jag köpa det snarast! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu