OFASTNINGSBART

Jag vet att rubriken inte är ett riktigt ord, men det beskriver exakt det jag håller på med, jag får verkligen inte in alla försäkringsformer, hur mycket man får ut i sjukersättning från de olika försäkringsformerna, sambolagen måste vara det mest krångliga som finns, samt alla andra skumma lagar som hör till.
Det jobbiga är att jag ska ha prov på detta om ett par timmar, men med tanke på att det är typ 3 saker som har fastnat å kan det bli ganska jobbigt.
Ni får med andra ord hålla alla fingrar och tår korsade så att jag klarar det!

Kommentarer

Leia ♥

Brukar också hitta på egna ord. :P

12:42:57 / 2009-12-01 - http://leiabloggar.blogg.se/

emma

allt bra med dig sötnos? (:




Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu