MYCKET ATT TÄNKA PÅ

Nu är det ju så att jag inom kort kommer vara stolt ägare till en liten silverfärgad Skoda Felicia, och i och med ett bilköp måste man haffa en försäkring. Ett himla hallå kan jag tala om, det finns hur många olika försäkringsbolag som helst. Det visade sig i alla fall att Länsförsäkringar är billigast, vilket känns skönt då det är ett av de "större" försäkringsbolagen.
Men jag kollade på en hemsida först där man jämför försäkringar, insplanet.se, och där är man tvungen att skriva in sina person uppgifter (??) och de har nu ringt mig två gånger, dock missade jag det då jag hade stängt av både ljud och vibration på telefonen. Men vad ska dom säga mig? Sjukt skumt.
Hur som, snart bilägare, det ni ;)

Kommentarer

Desirée

Körkortsägare då? ;)

13:07:19 / 2009-12-02 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu