MENINGSSKILJAKTIGHETER

Gårdagen var rätt så oväntad måste jag säga. Mot alla odds följde jag med min vän Roffe ut med hans vänner i Alunda. Bör tillägga att dessa killar är Skinheads... Jag kände mig ganska bortkommen bland alla tatueringar och snack om "Höhö jag henne satte jag på häromsistens", ja ni kanske kan tänka er?
Men jag blev positivt, låter skumt, överraskad över hur trevliga de faktiskt var. Hade a moment där jag trodde jag skulle dö, men det gick över då de bara skrattade åt mig.

Då chauffören drack så bestämde jag mig för att ta bussen hem, och det var nog bra det annars vet jag inte när jag skulle ha kommit hem, men nu blev det en rätt okej tid, strax innan 3 ramlade jag i säng. 

Och bara för att man riktigt inte tycker lika om allt betyder det inte att man kan komma överrens. Visserligen så kläckte jag väl inte ur mig något som kunde ha väckt diskussion så det var rätt lugnt, haha. 

Allt som allt hade jag faktiskt kul :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu