KLENIS

Nyss hemkommen från gymmet. Fick nytt schema (två olika pass som ska utövas fem gånger i veckan) igår så då körde jag det ena idag, hm. Och ja, det var tungt och det blev ännu tyngre då jag frågade han som äger gymmet vad miltärpress är. Då dog jag. Helskotta vad klen i axlar/rygg jag egentligen är, och det märktes ganska väl här, och Antoni höll med, haha. Mjölksyra så det sprutade ut genom öronen, detta kommer resultera i rejäl träningsvärk imorgon!

Sen kom han även med ett råd, att jag efter träningen ska dricka nå typ av protein för att kroppen ska återhämta sig snabbare samt att få ut mer av själva passet. Så jag fick en liten broschyr med olika slags pulver som jag ska kolla igenom. Vi får helt enkelt se. Mucho spännande!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu